torstai 18. huhtikuuta 2013

Ajatus

Olen pitkään kaivannut torkkupeittoa, ja minun tapauksessa se ei ole mahdollista, että yksinkertaisesti vain ostaisin sellaisen. Olen silmäillyt lankavarastoani ja kerännyt langat, mutta ne isoäidin neliöt eivät oikein innosta - siitä tulisi sellainen sini - harmaa - vähän vihreää - tylsä peruspeitto.

Toisaalta komerossani on keskikokoinen laatikollinen vanhoja neuleita joita:
a) ei käytetä enää (koskaan),
b) jostain tunnesyystä ei voi poiskaan laittaa,
c) joihin olen suurella rakkaudella ja hartaudella valinnut mallin, langat ja värit,
d) joiden tekemisestä olen nauttinut ja käyttänyt surutta aikaani.

Noin vuosi sitten sain ajatuksen, mitäs jos yhdistäisi nämä kaksi asiaa: tekisi näistä neuleista sen torkkupeiton??
Tämä on juuri niin minua, on vain visio, mitä haluan, mutta vielä en ihan tiedä, miten sen vision toteutan. :) Tervetuloa käsityöseikkailuun mukaan!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti